1 vecka kvar

Tror jag börjar få lite resfeber för det känns som att det kanske är bättre att stanna hemma i lugna Trollis ;)
Nä jag åker nog, för drömde imorse att jag låg på en strand i Thailand i 30 graders värme. Fast Peter var inte med utan Hanna, Sofia och Wickan :P Sen ringde klockan precis när det var som varmast och solen brände som mest...

Har i alla fall tänkt att jag ska börja ta tag i packningen imorn eller på onsdag. Tänker ju inte ha med allt för mycket, typ 1 par trosor, en handduk och tandborste...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha ja du behover inte ha med sa mycket mer an ett par trosor, en handduk och en tandborste! Skulle trosorna kannas lite stela efter ett par veckor sa ar det bara att smalla dem lite i vaggen sa funkar dem tva veckor till ;) En sak till som ar bra att ha nar man aker till varma lander ar ju faktiskt en bikini :P

2011-01-31 @ 15:26:41
Postat av: My

Inte om man tänker sig att man ska bada på öde stränder, då räcker det med ovan nämnda trosor. Saltvatten har väl en renande effekt och diverse fiskar och apor har väl aldrig dött av att se ett par vita boobies? ;)

2011-01-31 @ 19:24:59
Postat av: Porky nr 1

Om du vill så kan jag hänga med istället för Peter... Nr 1 är ju alltid bättre än nr 2!!

2011-01-31 @ 19:59:44
Postat av: Cornelia

Vem som än tror sig vara Nr 1 här kan jag meddela att Issa sedan länge förklarat för mig att hästen är nr 1 och Jag och Peter på delad andraplats! Och trosor håller jag med ovannämnda om, fast varför ta med en handduk? du kan ju faktisk lufttorka, du behöver ju inte överdriva packningen allt för mycket liksom..

2011-01-31 @ 22:55:42
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: issa

NI är verkligen helt underbara allihop!

Tack för tipsen. Jag tänker att jag ska lägga upp en bild på min packning sen så får ni gärna komma med tips!!

2011-02-01 @ 12:54:38
Postat av: Hanna

Jag hade då inte tackat nej till att ligga i Thailand i 30 gradig värme nu ;). Nästan bättre att packa för lite än för mycket, går alltid att inhandla om man glömt eller behöver ngt istället för att släpa en massa kilo extra.

2011-02-01 @ 15:21:18
Postat av: Hanna

Hade då inte tackat nej till 30 gradig värme nu ;) Bättre att packa för lite än för mycket. Lättare att komplettera där nere än att släpa runt på en massa extrakilon :) Kram

2011-02-01 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: